OTTY-welkoms aanbieding: € 25,- korting en 2 gratis hoofdkussens. Voeg uw matras en kussens toe aan uw winkelwagen en gebruik de code: WELKOM

Bezorginformatie

Bezorginformatie

1. Standaard leveringen NL vasteland

De levertijd van de OTTY producten bedraagt 2 - 3 werkdagen.

U kunt contact opnemen met onze koeriers om aanvullende informatie over uw zending op te geven, of om hen te vragen het pakket bij uw buren of op een veilige plaats achter te laten. Om dit te doen gaat u naar de onderstaande link en vindt u de contactgegevens van uw locale depot.

De standaard bezorgservice levert alleen aan uw voordeur. Hierbij is het niet mogelijk om de levering naar de gewenste kamer te brengen. We bieden een gratis levering aan met twee bezorgers om het matras naar de gewenste kamer te brengen - dit wordt hieronder uitgelegd.

Bij leveringen in een flatgebouw zal de bezorger contact met u opnemen zodra de levering op locatie is.

Levering Waddeneilanden

Leveringen op de Waddeneilanden kunnen oplopen tot 2-3 werkdagen, maandag t/m vrijdag. Neem voor de exacte afleverdatum contact met ons op bij het afrekenen en vermeld uw postcode.

2. Kies een leverdatum

Onze standaard leveringsdatum is binnen 2 - 3 werkdagen na de werkdag waarop de bestelling werd geaccepteerd.

De bestelling wordt geaccepteerd als deze vóór 14.00 uur op een werkdag wordt geplaatst. Als de bestelling later wordt geplaatst wordt deze de volgende werkdag geaccepteerd. Wanneer de bestelling in een weekend op een feestdag wordt geplaatst, wordt deze op de eerstvolgende beschikbare werkdag geaccepteerd en verwerkt.

Vakanties worden, indien relevant, op onze website weergegeven.

Met de module 'Kies een leverdatum' bij het afrekenen kunt u een datum selecteren tot een maand van tevoren, waarbij u uw bezorging voor die dag plant. Perfect als u van plan bent om op die datum te verhuizen, een werkdag vrij kunt nemen voor de bezorging, of gewoon een dag hebben die beter voor u werkt.

Weekenddagen zijn uitgeschakeld in deze module.


3. Herlevering

Onze koerier probeert de levering tussen 9.00 en 17.00 uur op de geselecteerde bezorgdag uit te voeren (tenzij een specifieke tijdgebonden service is betaald).

We vragen u thuis te zijn voor bezorging op de geselecteerde dag, aangezien meerdere herleveringen extra tijd en kosten voor het bedrijf met zich meebrengt, tenzij er een fout was van de koeriers of namens ons.

Leveringen bij aankoop middels creditcard

Elke bestelling op onze website die betaald wordt met een creditcard moet worden afgeleverd op het factuuradres waarop de creditcard is geregistreerd.


4. Tweemans leveringen

Onze tweemans bezorgservice biedt een premium service waarbij de koerier een paar dagen voor aflevering contact met u opneemt om een geschikte dag te regelen, of om de door u geselecteerde dag te bevestigen voor bezorging. Vervolgd door een telefoontje en een sms bericht op de ochtend van aflevering om u het tijdstip van levering te laten weten.

Er zullen twee bezorgers het pakket bij u bezorgen en het matras naar de kamer naar keuze brengen.

De koeriers worden specifiek naar uw regio gestuurd om te bezorgen, daarnaast worden er verschillende bevestigingen van de datum en het tijdstip waarop het pakket wordt afgeleverd verstuurd. Als het het geval is dat u niet thuis bent om de bezorging te ontvangen en de levering opnieuw moet worden ingepland, worden er kosten in rekening gebracht van € 30.

Als de chauffeur niet bij u in de buurt kan komen of de levering niet op de beloofde tijd en/of datum bezorgd kan worden, dan wordt deze gratis opnieuw ingepland.


5. Late of gemiste levering

Hoewel meer dan 95% van onze leveringen op de aangegeven datum op tijd aankomen, kunnen sommige zendingen worden vertraagd of gemist vanwege een aantal factoren die we niet kunnen voorspellen of voorkomen.

In het geval dat onze levering te laat is of opnieuw is gepland voor een andere dag, zal ons klantenservice-team ernaar streven om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen en de opties met u te bespreken.

Soms kan een vertraging ertoe leiden dat de koerier de leveringen de volgende dag moet afleveren. Als dit het geval is bellen we u om te controleren of levering op de volgende dag mogelijk om te voorkomen dat de levering te lang wordt uitgesteld.

We bieden geen compensatie voor de uren die zijn opgenomen van uw werk in het geval dat een levering vertraging heeft opgelopen. We kunnen in bepaalde situaties een aanbieding doen in de vorm van korting of gratis items.

We raden u aan uw huidige matras niet weg te gooien totdat het nieuwe matras is afgeleverd en geplaatst. Elk ongemak als gevolg van het weggooien van uw matras voordat het nieuwe matras is geleverd, zal niet worden gecompenseerd.